2009-02-25

Uppförsbacke, va fan!

Det är intensivt, det här. Måste lära mig att planera och göra lite hela tiden. Måstemåstemåstemåste. Har en del som jag inte har hunnit göra klart, men när jag väl kom hem från biblioteket (klockan var nästan sex), satte jag mig i en timme till, sen var det dags för middag och nu skiter minsann jag i det här för idag. Det är inte tenta imorgon precis, om jag inte har fyllt i alla rutorna till l'écrit-lektionen är det inte hela världen. Frågorna till filmen skrev jag lite svenska stödord till idag, ska översätta dem imorgon och planera lite vad jag vill ha sagt på min tre timmar långa lunch imorgon. All is good, all is good.

Nu ska jag försöka att inte somna, flickorna är (förhoppningsvis) på G hit, för ikväll vankas det fotboll och kärlek. AHA, jag hör bildörrar och röster! WOHO!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar