2009-02-17

Flämt

Hela dagen har jag suttit med detta. Hela dagen. Jag skulle åka till stadsbiblioteket egentligen, men det har snöat ännu mer och det såg så kallt och blött ut, så jag plockade med mig datorn och böckerna och satte mig vid matsalsbordet för att undvika att bli distraherad. Jag har svarat på tio frågor som ska vara förberedda till morgondagens muntliga diskussion på föreläsningen, jag har översatt 26 jävliga svenska meningar till franska, fyllt i luckorna på 38. Jag blev precis klar och min hjärna är mos. Imorgon har jag föreläsningar hela dagen, på onsdag har jag förmiddagsföreläsning och sen diagnostiskt prov för "att kolla vilka som kanske borde överväga att göra någonting annat", ledig på torsdag (snarare "ledig"), och på fredag ska jag har läst andra hälften av L'etranger och förberett mig för diskussion. SVETT 2.0.

Men annars är det bra. Typ.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar