2009-02-27

Antal förkylningsblåsor på sidan av tunga: 2

Lämnar stammisplats på molnet Negativitet 2.0 för att lista bra saker som hänt idag:
  • Lärt mig nyttiga saker gällande nästa veckas resuméuppgift.
  • Lyssnade på Hipp Hipp-skaparnas konversation när jag åt min lunch. Roligt.
  • Lyssnade på två tyska tjejers konversation när jag drack kaffe efteråt. Också roligt.
  • Kaskadkräktes inte vid upptäckandet av att jag var enda elev som dykt upp på diskussionstimmen. Tackar Gud för att fyra elever kom minuten senare.
  • Sa inte dumheter. Tvärtom. Dolde tunghäfta väl. Antal attack-frågor: 1.
  • Vann 25 kr x 2 på trisslott vid spontanköp samtidigt som vattenflaska precis innan tåg mot Malmö.
  • Inga uppgifter till morgondagens föreläsning.
  • Ätit soppa efter motionspass med Cilla.
  • Slappnat av.

Övriga uppgifter:

Start imorgon: 12.15 (2 h)
Antal föreläsningar följande vecka: 2 st
Antal lediga dagar: 3
Antal glad Camilla: 1


TGI FRIDAY!!! (<-- spejsar till med flera utropstecken för att visa min oerhörda glädje och lättnad. Nu ska jag sova, tjing.)

1 kommentar:

  1. Heej! 25 spänn, lägg till en femma så har du en nationslunch! Eller en halv skorpa på valfritt café i hufvudstaden. Gott gig igår men det var nåt som fattades. Den pusselbiten hoppas jag att jag ska hitta på söndag. Och på tisdag.
    Hälsa Skåne.

    SvaraRadera