2008-05-17

Skynda, skynda

Försöker inte röra ansiktet. Ansiktsmask som stelnar, inte det skönaste som finns. Inte låta den spricka, hållastillhållastill.

Jag är uppfyller för tillfället stereotypen om tjejer när de ska fixa sig sådär jättemycket inför någonting. Ikväll är det bal, och jag varvar städning (alla ska fixa det allra sista här, och såklart är det svinigt stökigt i mitt rum) med manikyr, pedikyr och buskiga ögonbryn. Svett svett, de kommer om...2 ½ timme, och jag måste duscha också. Och torka håret. Och bestämma frisyr och sätta spolar och herremingudvadtramsigtdettaär. Fast det är rätt roligt. Hehe.

Tilläggas bör att gårkvällen bjöd på konsert på KB och en mycket, eh, intressant stund på dansgolvet. Jag skulle "sova ut" idag och vaknar efter 6 timmars sömn. Oh well.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar