2008-05-16

Skam den som ger sig, tydligen

Okej, allvarligt talat. Någon som kan spansk sms-slang? Spanskt ragg sedan nyårsresan med bästa Cilla till Prag. Han tycker om att höra av sig med jämna mellanrum. Igår smsade han två gånger, och i natt ringde han tolv gånger och spelade in två meddelanden. Haha, jag garvar gott, för han försvann helt och hållet i typ två månader, och sen bara hörde han av sig sådär utan förvarning. Oh well, någon som vet vad detta betyder?

"Nu heres ablar cu mine >te hero muho un besos<"

Charmig kille den där. Tilläggas bör att han inte pratar engelska och jag inte spanska. Alls. Haha, ja, jösses.

1 kommentar:

  1. te hero muho un besos : Te quiero mucho un beso, jag älskar dig mycket, en puss


    Nu heres ablar cu mine- Tu quieres hablar conmigo ? Vill di prata med mig??

    fatta inte mycket.. men kan inte så mycket spanska.. bara lite när jag följde med på spansklektion i högstadiet =)

    SvaraRadera