2008-05-13

Avancerat måleri med bildhistori och bildteknik


Detta är alltså anledningen till att jag stannade inne hela dagen igår. Hehe. Sista arbetet till kursen, och whoop, det känns bra att det är över. Fast jag tycker det har varit svinkul. Även om jag tidigare i år inte riktigt ville erkänna det. För övrigt så har jag sprungit lite i affärer med mor min, tittat på studentpresenter inne på Duka och köpt shorts, samt, icke att förglömma - haft ångest över att Rexona verkar ha slutat tillverka min deoderant. Snor och snörvel, den är så bra och jag har fått köra med värsta B-varianterna nu i flera veckor för jag inte hittar den jag vill ha. Den doftar gott, alla andra luktar äckligt. Så det så.

Oh well, jag har skrivit klart mitt modernism-arbete om Hemingway (3 minuters redovisning om varför han är modernist, ooh, svårt...), så nu ska jag springa till arbetsrummet och pilla på skrivaren tills den gör vad jag säger, sen ska jag sooova.

Puss på er.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar