2008-05-11

Jag är så fingerfärdig när jag är full så det är äckligt. Och roligt, för allt är roligt just nu, skriver en massa fel men jag är duktig på att sudda så det så. Danmark var en succé och jag har en finig (är det ett ord?) balklänning och en som jag tror är finig men inte bestäm riktigt än - studentklänning. Fina grejsimojsar i alla fall. Världens trefvligaste hos Linn (F:et ska vara där, så det så, inget fyllemisstag minsann), och sen blev det inte mycket party på 20-årsfesten utan mest klappa alla gråtande människor på ryggen (men jag var och är full så jag klappade fint och folk tyckte det var fint och då blev jag glad i alla fall). Och sen sa alla whoopi nu drar vi till stan så sa jag meh, jag går och lägger mig, men så hittade jag en dator som var på så nu sitter jag här och det är jeeeeteroligt (jag kan stava till jätte, thankyouverymuch) och doftar som Linn för jag lånade ett tryck på hennes parfym (tack linn, jag luktar gottegottigt). Elin och Sabina, jag hittade nyckeln i fickan utan att leta. Mehehe. Och det tog 1½ låt att cykla hem. Nu ska jag sova. Whihihihihihihihi. Puss på er.

Detta borde jag nog radera imorgon bitti. Ah, well, världen gungar och är fin. Haha, någons larm låter. Det var inte jag, bara så ni vet. NU ska jag sova på riktigt.



PUSS en massa.

1 kommentar: