2008-05-11

Det ville sig inte riktigt här, nä

Jag hade tänkt att bjuda på crappy kompaktkamera-bilder från gårdagen, men eftersom det tar ungefär miljoner år att ladda upp en bild så orkar jag inte sitta och vänta, så jag skiter i det. Kanske imorgon. Höhö.

För övrigt så har jag spenderat dagen med att sega (ack så skönt, och nej, inte bakis alls, whoop whoop till mig), tittat på film med Sabina och Elin (våra filmstunder is the shiiit) och påbörjat och avslutat mitt projekt i avancerat måleri. Jag är pinsamt stolt över det, bild kommer imorgon antagligen. Som vanligt så har jag alltså lyckats vara inomhus hela dagen, när jag blev klar med arbetet var klockan halv nio, lönt att gå ut och lapa sol då liksom. Ack ack, jag är en riktig blekfis. Oh well, imorgon kanske.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar