2008-05-20

Balerkännande nr. 1

Jag hade tänkt att lägga upp en bild från balen, eller ja, några bilder. Jag har lagt in alla bilder från de olika kamerorna i hemmet på min dator, och konstaterade följande rätt snabbt:

1) De allra flesta bilderna på mig själv är tagna av mig där jag gör någon slags underlig grimas. Dessa bilderna tog jag under dimman i syfte att fullt allvarligt "kunna visa frisyren och så vidare för mamma". Eh. Jo, eller hur.

2) Alla bilderna min kära far tog med min systemkamera innan vi åkte i väg är rätt värdelösa. Antingen är ben kapade, personer halva och/eller ljuset totalt hopplöst (blixt utomhus är inte alltid lösningen...), eller så är det en kombination av alltihop. Jag vet nu anledningen till att de flesta semesterbilderna från förr är fruktansvärt fula; pappa har hållt i kameran. Förlåt, men GUDARS SKYMNING, MÄNNISKA! KAPA ICKE EN PERSON UNDER KNÄSKÅLARNA OCH LÄMNA VÄRSTA HIMLEN! INTE FINT! ICKE ICKE ICKE!

3) Jag bör ha överseende med de kassa bilderna och lägga ut några av de jag har så länge, så att ni kan få en hum om hur jag/vi såg ut. Och så får jag tigga bilder av tjejerna sen, så får ni se den lite mer städade versionen. Whoop whoop, här börjar vi från det råa hållet, minsann.


...Och nu har jag hållt på i en halvtimme med att försöka få in de effin' bilderna i Photo Gallery så jag kan klippa lite, men ack nej, det fungerar inte för min dator är så fullproppad med grejer (jag har extremt rörigt både i min garderob, mitt skåp i skolan, mina skrivbordslådor och min dator. Så, nu vet ni det.), och jag orkar inte göra någonting åt saken just nu. Tar bort och tar bort, men det fungerar inte. Gargh, jag har för lite plats och för mycket bilder, musik osv och min effin' brännare på datorn fungerar inte (och har inte fungerat sedan jag fick den i oktober förra året, alldeles ny. Vad är det för skräp??).

Jag ger mig. Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar