2008-05-30

En, eh, helt vanlig, eh, torsdag.

Jag lämnade precis ett parallellt universum där jag kom hem efter en kväll på en irländsk pub i stan med min engelsklärare och tre fina klasskamrater. Sen såg jag vad Alexander skrivit på min arm (jag <3>

Aaaaanyways, imorgon kl. 12.00 är det lärarlunch i matsalen. 50 kr fick vi punga ut för att få biljetter till denna fest. Haha, är det skollunch med en persiljekvist på kommer jag kasta den på vår rektor. Efter vad vi fick höra av vår lärare (en av många i raden som inte uppskattar käre Kurre), så förtjänar han det verkligen. Haha, nu ska jag gå och lägga mig och drömma om att jag kastar diverse maträtter på hans vita skjorta. Kanske lite av den där jävla tomatsåsen som 90% av luncherna är det "vegetariska alternativet". Fin näring vi får av det. Tomatpure. Effin' great.

Oh well, GODNATT.
(PS till mig själv: STÄDA, och gör det snarast!!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar