2008-05-21

Sammanfattning

Dagen i punktform:

  • Försov mig.
  • Hann i tid till religionen (utan frukost, av någon anledning har jag börjat hoppa det på senare tid, undrar när det hände?).
  • Glömde nycklarna, kunde inte lämna in religionsboken. Den ligger i mitt låsta skåp.
  • Köpte biljett till lärarlunchen nästa fredag.
  • Möte med restaurangen som ska leverera mat till min student. Massa goda grejer är på menyn.
  • Läkarbesök, mitt allra sista på barnsjukhuset i Malmö (det sista i Lund var i höstas), så nu är jag (efter smärtsamt blodprov (I KID YOU NOT, det gjorde ont som in i helvete) och lite urin) officiellt överlämnad till vuxenonkologen i Lund. Whoop whoop, nästa besök är om 3-5 år, SCORE!
  • Mobilia med mamma, hem kom en pyjamas, en klänning och Ben & Jerry's.
  • Tittade på Grey's anatomy med mamma, lärde henne hur man äter Ben & Jerry's.
  • Såg Chelsea förlora mot äckel-United. Ronaldo grät av lycka, det var rätt sött i och för sig. Haha, jag är nog lite skadad.

Imorgon är det frulle hemma hos Evastina 08.30 som gäller; Karolina har med sig alkoholen och vi är så PEPP på studenternas dag! Nu ska jag sova. Puss på er.

1 kommentar:

  1. det gjorde så ont i min själ att se terry gråta så där... snyft snyft

    SvaraRadera