2008-05-09

GARGH!

Stay tuned för massiv uppdatering skulle jag vilja skriva. Problemet är bara att jag inte riktigt har någon massiv uppdatering att komma med.

Jag har gått och lagt mig alldeles för sent för att gå upp som vanligt hela veckan, vilket gör att jag idag är fruktansvärt trött. Spenderade delar av natten med att ta bilder till mitt projekt i avancerat måleri, eftersom jag måste få min pappa att kopiera upp dessa i A3-format på jobbet. Mailade bilderna till honom för en liten stund sedan, och hoppas de blir okej. Annars vet jag inte riktigt vad jag gör. Gargh.

För övrigt har jag två enorma elefanter på övervåningen (läs storebror och vän) som håller på med effin' WiiFit, och bor man i vårt hus så låter varje steg som taket ska trilla in. Nåväl, tiny överdrift kanske, men just nu hoppar de runt och håller på och jag håller på att BLI GALEN O()¤/¤("#/¤)("#(/y&¤/¤(&"#%/)(!/!!!. Grrr. Och nu ökade stampandet precis takten. Mina trumhinnor vibrerar.

Jag ger upp. Jag återkommer när de gjort det också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar