2008-05-04

Sammanfattning

Dessa dagar har bestått av följande:
  • Frisyrångest (ska jag klippa mig, ska jag inte? I-landsproblem!)
  • Trasiga strumpor och en st Elin på KB
  • Kompisångest (ack så fixat nu, puss puss och kärlek.)
  • En tur till Köpenhamn som ledde till klänningsångest (Någon vill inte att jag ska få varken studentklänning eller balklänning. Effin' shiiiit.)
  • Pussande på Sabina på Field's
  • Massa skratt och en hel del töntiga filmer och ärtor
  • Söndagsmysfrukost med Cilla
  • Körteori (effin' shit, jag kommer aldrig att ta körkort, GarkhahgkafgjahG!!!!)
Festfötter. Bör tilläggas att högra foten såg ut som den vänstra innan vi gick ut, och den vänstra var så hel och fin. Mitt sista par hela strumpbyxor. Fast det var värt det.

Lördag. Ps. Jag och Cilla kickar på Wii. Och ja, jag slickar på Sabinas kind. Wahaha. Hon är vår slickepinne.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar