2008-10-04

70

Skulle som vanligt skriva hur mycket och hur långt som helst. Jag har hela tiden så mycket och säga, men jag gör det inte. Idag har jag storhandlat mat (igen), köpt fyra modetidningar (Jalouse, Elle och DS som är på franska, och amerikanska Vogue som är 798 sidor. HEHEHEHE, j'aime!), pratat med min familj och segat i största allmänhet. Efter skolan köpte jag och Elin tågbiljetter till Avignon imorgon, och 08.52 går vårt tåg. Borde verkligen sova. Vi åt falafel också, gott gott gott. Och jag köpte John Frieda-produkter, både schampoo och balsam. Och sov en stund. Försov mig i morse, gick upp 08:25. Lämnade mitt lilla bo 08:52, och jag hann äta frukost och allt. Jag är minsann snabb när jag vill.


OCHOCHOCH idag var den första gången i min B1-grupp som jag inte kände mig helt efterbliven. Det kändes väldigt, väldigt bra. Nu ska jag sova. Puss på er.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar