2008-10-31

42 Åh vad det är skönt att vara naken

OK, alltså. Note to self. Vero Moda måste besökas i Barcelona. Sorgligt, men sant. Min lillebror ligger och låter som en lidande dinosaurie (...paus för betänketid hur en lidande dinosaurie faktiskt låter. Stavas det ens så? Dino?), min familj är helt vrickad. Men fy jävlar vad roligt vi har. Nu ska jag sova, imorgon bitti åker de hem så då är det jag som sjunger solo igen. HAHA, fan vad dåligt sagt. Skrivet. Whatever. Och angående Vero Moda så har jag hittat en kjol på en jävla svensk blogg som jag tyckte var så fin. Det är så patetiskt så det finns inte. Haha, försökte precis i mitt huvud förkorta patetiskt, men det blev patte. Ca ne marche pas. HÖMDIDÖM, jag och Elin försöker förkorta så mycket som möjligt. Jag kan inte låta bli att säga saker som "frulle" och "serri" hela tiden. Det är så fult, men allvarligt talat, frulle är fan det bästa ordet ever. DET ÄR SÅ ROLIGT ATT SÄGA. Frullefrullefrullefrulle. Godnatt! (och angående rubben (HAHA) så är jag inte en del i en nudistfamilj, utan det var den sången min lillebror helt random gick och sjöng på när vi kom hem från restaurangen. EHHHHH, normalt...)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar