2008-10-25

49 And by the way, I broke your dog

Där gick precis förbi två män med såna där maskingevärsgrejer (Heter det det? Eller ja, det vet jag att det inte gör, men kulsprutor kanske? Jag kan inte googla heller, attans bananer!), klockan är 20:00 exakt och mannen som sitter i det lilla minirummet framför mig för flygplatspersonal sitter och garvar satan åt något. Något bisarr situation. Jag befinner mig på Montpelliers flygplats, utan internet eftersom det kostade X antal cent i minuten, men mest för att man måste hitta ett ställe att köpa internetinloggning på, och ärligt talat så har jag inte riktigt orken att leta efter det. Så jag tittar på vänner istället och skriver ett blogginlägg på Openoffice Writer. Så när ni läser detta, låtsas att klockan är 20:02, fredag kväll. Militärerna står nu i öppningen till bagagebandet. Yep, här finns bara ett. Eller kanske där är ett till där bakom...Hrm, oh well. Mannen som skrattade så roligt kom precis ut från sitt lilla bås, han passade inte alls ihop med sitt skratt. Haha, sånt är så roligt. Han såg inte vidare fransk ut heller, snarare irländsk. Det stör mig lite grann att jag måste flytta på mig för att se när flyget kommer, jag hoppas det inte är försenat eller något. Då blir jag lagom frustrerad, stressade som en galning för att hinna med navetten som går ut hit. Där sitter en kille bredvid mig som har gula skor också, gula tygskor. Fräsigt värre. Nej, nu ska jag fortsätta titta på vänner, och sen ska jag pussa min familj när de kommer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar