2008-10-26

48 Aw, I'm sorry, did my back hurt your knife? (höhö)

Jag är på så sjukt jävla dåligt humör för tillfället, har varit hur bra som helst hela dagen och jag har absolut ingenting att klaga på. Men jag blev bara så jävla arg på allting innan,det jävla hyckleriet och det jävla oförberedda svängarna hela jävla tiden. Och nu sitter jag här och är så jävla förbannad men ingen här att ta ut det på som förtjänar det. Dessutom sover alla. Helvetes jävla vidrigheter. Ni kan egentligen bara ignorera det här, antagligen kommer det ha gått över innan någon hunnit läsa detta ändå, så -


och nu snarkar min lillebror. EFFIN GR - och nu slutade han igen, never mind. ARGHHHH, arkghakufygkaghjksahjf, jag är så jävla bitter!

(OBSOBS om det skulle behöva klargöras är det inte alls familjen som fått mig på detta humör, de älskar jag tokigt mycket och de är hur galna som helst och vi har jätteroligt)

3 kommentarer:

  1. varför är du på sånt humör? :( (eller kanske ska säga va?)

    SvaraRadera
  2. Horton? Den måste vi ha sett iallafall en 2-3 gånger. Då snackar vi MINST. Men det skadar ju aldrig att se den igen ^^ Whadda jo sej? :*

    SvaraRadera
  3. Så jag känner igen mig. SÅÅÅÅÅ jag känner igen mig! Har haft en bergodalbanefärd emotionellt de senaste dagarna och kastas vilt mellan eufori med glädjeskutt och små kickande fossingar till ihatemyselfandiwanttodie, fräsa som en katt åt allt som rör sig talar existerar andas. Däremellan tjurar jag, snörvlar åt allt, är ganska gråtmild, djupt olycklig och vet inte vart jag ska ta vägen. Kan känslor äta upp en innifrån? Uuuuuuh

    SvaraRadera