2008-10-24

49 Je ne fais rien

Det är så skönt att göra ingenting. Lika skönt är det inte när klockan är halv två och man kommer på att man måste göra läxan, duscha och någontingtillsomjagharglömt innan man går och lägger sig. Att ens tänka på att duscha i morgon bitti är inte lönt, jag är så seg på morgonen så det finns inte. Speciellt nu när det är mörkt när man vaknar. Det lustiga är att jag just nu sitter och funderar allvarligt på att duscha i morgon bitti. Hm, kanske om jag lägger mobilen långt bort från sängen så jag måste gå upp när larmet ringer... HAHA. Eh, klapp klapp på mig, kan man ju säga. Nackdelen med att göra ingenting är att jag sällan gör det jag ska när jag väl har tiden att göra det. Oh well, vad gör det om hundra år. Hoppas på att få lufta Timon lite mer nu under tiden min familj är här, så här kommer upp lite foton också och inte bara massa text.

Det verkar i alla fall ha slutat regna.

1 kommentar:

  1. ja! gå ut en runda med Timon! Vi här hemma i mörka kalla Sverige vill ju se det fina Frankrike!

    SvaraRadera