2008-09-22

81 Måndag

Mitt CF-kort på kameran är fullt nu, så kvällens övningar blir till att lägga in bilderna på datorn och här. Plockade i ordning lite mer igår, är dock fortfarande inte klart (suuuuck på mig) så det blir till att fixa det ikväll så städerskorna kommer åt imorgon. Hostar och snorar något åt det jävligaste idag, så hade jag inte haft en kort dag hade jag nog stannat hemma.

Veckans schema:
måndag: 13.30-16.45
tisdag-torsdag: 13.15-19.30
fredag: 12.30-15-45

Kuuuuul. Först tyckte jag det var nice att jag började så sent, men när man vet att alla andra slutar om en liten stund och har hela eftermiddagen för sig själva är det inte lika roligt. Men förhoppningsvis är det bara denna vecka, så då blir det till att stå ut och sen är det som vanligt igen. Fast det var rätt skönt att sova tills jag vaknade i morse. Hehe.

Jag lovar att jag ska bli bättre på hela den här bloggningsgrejen, ser att statistiken går upp och skäms lite för att jag bara skriver korta, slarviga inlägg och sen inget mer än så. Jag har en massa saker jag vill skriva egentligen, men jag har liksom inte ork till att formulera mig så bra som jag hade velat. Istället när jag väl är hemma, sitter jag bara och tittar på TV-serier och surfar eller läser böcker. Men som sagt, ikväll tänkte jag lägga in bilderna, och då får jag ta lite efter-bilder på mitt rum (före-bilderna ligger redan på kortet), så ska ni få se ordentligt hur jag bor.

Nej, nu ska jag ta och göra något vettigt. Börjar om en timme. ORKAAAA.

Note to self: Gör läxan innan du går.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar