2008-09-15

88 eftersom det officiellt är en ny vecka

Jag bor i min lilla studio och är tacksam att jag bor här och inte i den varianten som är mycket mindre än min. Nu är jag äntligen nöjd, även om jag har gråtit lite idag och känt mig ensam 2.0. Jag känner så mycket hela tiden, jag önskar att jag bara kunde vara lite lagom. Lagom just nu skulle vara fantastiskt. Men jag ska rycka upp mig, det är måndag (mer eller mindre) och nu ska jag försöka få detta att fungera.
Har tagit lite bilder på det fina huset mitt emot. Jag önskar lite grann att jag hade en sån lägenhet. Det hade varit väldigt trevligt. Oh well, nu ska jag verkligen sova. Har lite problem med internet här (de har blockat alla nerladdningsgrejer, EFFIN' SHIT!), hoppas det fixar sig det också. Puss på er.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar