2008-09-29

74 Energilös

Jag HATAR morgnar. Nej, jag hatar att vakna. Jag är så trött att det finns inte just nu, hade svårt att somna igår av någon anledning, och om en timme måste jag gå till skolan och verka duktig i min nya, svåra franskgrupp. BLÄBLÄBLÄjagvillintejagvillsova. Befinner mig i allt-är-kallt-och-jag-är-så-trött-gnäll-gnäll-gnäll-fasen. Låååt miiiiig sooooova. Kallt är här också, enligt min gadget på datorn är det 11 jävla grader. Grrrr. Ooooorkaaa. Jag fattar inte var min energi tar vägen på morgnarna, ska man inte vara pigg när man går upp? Jag har blivit så van vid att sova för länge och rusa till skolan (och inte få duschat och gjort hälften av allt det jag skulle få gjort innan skolan) att min kropp inte alls hänger med nu när jag är vaken mer än en halvtimme innan jag börjar. Ungefär. Fy vad dålig jag är. Nu ska jag klä på mig. Ha en trevlig dag.

(detta gnäll beror till 83 % att jag ska börja i en ny grupp och är nervös över att jag inte kommer vara bra nog.)

1 kommentar:

  1. Haha jag hade varit glad om mina problem hade varit att det var kallt o jag inte fick sova. Men jag får aldrig sova länge så kan oxå gnälla över dte haha. Men du klarar det finfint älski!!!

    SvaraRadera