2008-09-12

92 JE NE VEUX PAS TRAVAILLER TRALALA

Först och främst: Elin, förlåt för att jag låter som en klumpig elefant, det var meningen att jag skulle smyga men tappade toalettlocket, PARDON så mycket! Höhöhö.

Och sen: jag tror jag mår rätt bra, vi var i Sête efter lö cöurzzee intensiiif, min lärare Benjamin lärde oss att ragga och vi lekte speeddejting. Helt sinnes, men skolan är rolig i alla fall. Är jättetrött och mina fötter luktar hemskt illa, har gjort läxan och ska sova. Måste packa och TVÄTTA (!!!!!) imorgon, snart blir jag ungkarl á la Martin Soneby (Sonneby?) och luktar på mina underkläder och säger att det funkar. MAHAHA, eller inte.

Har pratat med finaste Cillis också, och bajs jag saknar dig massor men vi har ze pöwer på vår sida och kommer sticka together för alltid. Känner att detta inlägg är så totalt onödigt, men inse övertröttheten som springer runt i mitt huvud just nu. Min apa klappar vilt.

GODNATT människor, idag mår jag bra. PUSS!


Ps. För övrigt så nyser jag cirka 32o474368236747263452 ggr om dagen. Och hostar. Och snyter mig. Elin har gett mig små gröna piller att ta. HEHEHEHEHEHE.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar