2008-09-08

95: Det går över tills du gifter dig

Du vi kan göra det bra igen
vi kan göra om det nån gång
vi kanske skulle klara det älskling
vi kan försöka men inget ändras
ser inte tillbaks
ändå dör jag med varje steg jag tar
men jag ser inte tillbaks
bara lite bättre
drar mig för att ta din tid
säg om det skulle göra dig glad
vi kan försöka men inget ändras
ser inte tillbaks
ändå dör jag med varje steg jag tar
men jag ser inte tillbaks
vi kan försöka men inget ändras
ser inte tillbaks
jag ser inte tillbaks
ändå dör jag med varje steg jag tar
ser inte tillbaks
det gör ont för varje hjärtslag
det gör ont för varje hjärtslag
det gör ont för varje hjärtslag
det gör ont för varje hjärtslag
det gör ont för varje hjärtslag
det gör ont för varje hjärtslag
det gör ont för varje hjärtslag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar