2008-04-21

Söndag

Brakmiddag hos farmor och farfar, kom därifrån med fyra par skor i en fin liten plastpåse. Vet inte riktigt hur detta gick till, men glad blev jag för skorna är jättefina.

Vi äter alltid så himla mycket när vi är på släktmiddagar, och eftersom denna helg bestått av inget annat än sådana känner jag mig så här på söndagsnatten väldigt så mätt och belåten. Kanske lite för mycket; eftersom farmor alltid kör med dubbla efterrätter (glass efter maten och kladdkaka till kaffet) så känner jag riktigt hur fettet lagrar sig på väl valda delar på min kropp. Usch usch, det där med beach 2008 känns ju inte riktigt som min grej. Bal om cirkus en månad, det känns fint det...Mahaha. Ja, jösses.

Nu ska jag fortsätta fixa med projektarbetet. Imorgon är det redovisning 13.30 (håll tummar och tår) sedan är det ÄNTLIGEN över. För övrigt tror jag att jag har fått årets första myggbett på min kind. Så spännande.

1 kommentar:

  1. aaww älskling men vi ska nytta till det imorgon så det blir nog bra ändå till beachen 2008 :P du måste hjälpa mig sen med den där räkne sajten... det funkar inte jag har gjort nått fel :S älskar dig <3<3<3<3

    SvaraRadera