2008-04-22

Gosh, darn it

Scousers rule the world så mycket att de måste göra två mål. Synd bara att det sista var ett självmål. Ack, ack, returen är på valborg och går de inte vidare då så får jag faktiskt sura.

Innan jag knyter mig för kvällen och svettas lite (i hemlighet) över morgondagens nationella prov i svenska skulle jag vilja skriva något väldigt så fint eller lägga upp en bild på det fina vädret som alla pratar om (även jag). Men ack nej, så blir det inte. Istället svettas jag lite för att klockan är halv tolv och jag ännu inte gått och lagt mig (upp med tuppen imorgon, javisst), och att jag inte är särskilt trött alls.

Jag tänkte bjuda på en bild på Sabina och en banan, men det tar för lång tid att ladda in bilderna på datorn. Ah, well, den var rolig i alla fall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar