2008-04-19

Kanske ska jag...eller också...

Idag har det firats med släktmiddag i Hässleholm, eftersom käraste kusinen fyllde arton. Det skrattades, alkohol förtärdes och jag är extremt trött. Never mind att klockan är innan midnatt en lördag, jag funderar faktiskt allvarligt på att gå och lägga mig. Men grannen längre ner på gatan har fest och musiken dunkar genom väggarna (hur är det möjligt??). Ah well, jag kanske ska göra något produktivt istället då.

Eller inte. Maha. Puss på er.

(Och jösses, vilken statistik jag har fått! De senaste dagarna har besöksantalet skjutit i höjden, men de flesta har kommit hit på grund av den enkla anledningen att de googlat "nationellt prov muntligt saga och sanning"; söta människor som gjort detta, oroa er inte, det är inte så svårt som det verkar! Bara snacka på så ordnar det sig.)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar