2008-04-11

Klapp klapp på mig

Jag ringde precis och avbokade min körlektion på måndag. And it feels gooooooood!

Hej, jag heter Camilla och är en latfis. Nej, men anledning var faktiskt att jag har halkan på måndag morgon (06.55 på körskolan, whoopi), och orkar inte en körlektion på eftermiddagen. Det, och att mamma blev arg för att jag bokat så "många" lektioner när vi "lika gärna kan köra hemma". Problemet är bara att om man ska köra hemma så låter det såhär:

"Ska vi köra?"
"Nu?"
"Ja, förslagsvis"
"Ah, jo, men då får det bli
kort."
"MEN! Jag lär mig aldrig skiten om vi inte kör!"
"Ja, men vi kan
köra, säg till när, bara."
"NU."
"Men nu är inget bra, vi kan ta
det....datumomhundraårochfyrtiosjudagarmummelmummel"
"Grr."

Gud och suck och stön och pust vad det ska vara krångligt. Nu ska jag skriva ett personligt brev till en stipendieansökan. Och låtsas börja på mitt tal till nationella provet i Svenska C.

Jag ska bara titta klart på Project Catwalk först.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar