2008-04-11

Absolut inget intressant överhuvudtaget.

Imorgon har jag lite olika varianter på vad jag kan göra:

1) Plugga körteori på körskolan på förmiddagen, ta en sväng på stan och hitta
något fint att ha på fredag/lördag/både och, städa och så vidare som en galning
på eftermiddagen, dansa natten lång.

2) Plugga körteori hemma, göra läxor
och ta en sväng på stan och hitta något fint att ha på fredag/lördag/både och,
städa och så vidare som en galning på eftermiddagen, dansa natten
lång.

3) Plugga lite allt möjligt en stund på förmiddagen, städa, ha
klädångest, titta på film, ha lite mer klädångest, dansa natten lång.



Trean känns ju rätt lockande, måste jag säga. Jag är så lat att det gör ont ibland. Jag struntar i att köpa kläder för att jag inte orkar åka till stan. Den du!

Idag har jag gjort mest ingenting. Jag lagade mat till min storebror och hans kompis. Eller ja, jag hjälpte dessa köksrädda män att steka ägg och inte bränna färdigköpt pyttipanna. Det var nog det hela. (Fast tro nu inte att jag är alldeles asocial och ensam, tjejerna kom förbi en stund på kvällen och det som skulle bli titta-på-film-och-sega-alldeles-enormt blev istället allvarliga-samtal-bråk-tårar-(inte från min sida dock, jag har blivit värsta stenkvinnan)ilska-och-annat-dylikt-alltså-typiskt-tjejbråk-med-andra-ord-sådana-som-alltid-slutar-med-puss-puss-jag-älskar-dig-snäckan-min.)

Fy, jag är visst lagom tråkig, jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar