2009-03-26

Sen blev det bara ingenting av det hela

Solen sken och det var ack så trevligt väder innan idag, men just nu är det riktigt grått och tråkigt, och blåser gör det också. Lider med busken utanför. Begav mig hemåt vid tvåtiden för att fortsätta arbeta hemma (batteriet på datorn dog och vi satt alldeles på fel ställe för att få tag i ett uttag, och detta såg jag som ett tecken. De andra också, för den delen). Tror jag har kommit fram till hur jag ska göra för att få min redovisning OK, jag vet vad jag ska lägga till för att få den längre än 2 minuter och 51 sekunder (woho...), och sen är det bara att röra om lite i grytan så det inte låter så konstigt.

För övrigt rostade mamma bröd för några minuter sedan, och när skivorna var klara hoppade den ena upp och landade på spisen (vi har induktionshäll) och startade den. Fräsigt bröd vi har i det här huset, minsann. Nu ska jag dyka ner i mina papper igen. Superkoncentration i en timme, undrar hur långt jag kommer då tro?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar