2009-03-25

Då var man igång igen

Befinner mig i biblioteket på SOL och försöker (än så länge förgäves måste jag medge) att plugga lite och göra lite av högen med uppgifter som ramlade på mig såhär på vår(ELLERINTEKALLTSOMINIHELVETEJU)kanten. Vi har haft en två timmar lång föreläsning om fransk teater från medeltiden fram till eh, någon gång på 1900-talet om jag förstod saken rätt. Här är väldigt trevligt och bekvämt att sitta, ända nackdelen är att det doftar VÄLDIGT gott från cafeterian några våningar ner, och jag är VÄLDIGT hungrig. Är dock en mycket solidarisk kamrat, väntar på att Ludvig ska bli klar med sin föreläsning så vi kan äta lite ihop innan vi hänger oss totalt åt studierna.

Dagens mål:

- Bli klar med min del av redovisningen
- Börja med gloslista/förklaringsmojäng
- Plugga glosor från tre artiklar till det diagnostiska glostestet imorgon bitti
- Bestämma tre kapitel från Yuage-någonting som ska återberättas efter glostestet imorgon bitti.
- Någonting jag glömt bort.

Känns bra, känns bra...HEHHHHHH!

1 kommentar:

  1. Igår skulle vi ut och och innan dess hade jag middag för lite kompisar hemma hos mig. Jag slängde alltså på mig kläder på seneftermiddagen(tidig kväll. Sen när vi skulle åka så fick mina stackars ben som var enbart inlindade i ett par tunna tunna strumpbyxor en chock. 18 freaking minusgrader!

    SvaraRadera