2009-03-01

Over all mood: ^^

Igår kväll var jag och min lillebror i sällskap med våra föräldrar på melodifestivalen på Malmö arena. Min mamma hade lyckats få tag i billiga biljetter (jättebra platser faktiskt, jag har ingen aning om hur hon gör), och jag spenderade timmarna mer fokuserad på allt som hände runt omkring än den faktiska musiktävlingen. En massa nya potentiella yrken har poppade upp i skallen under kvällen (jag lovar, artist/programledare är inte med på listan), och jag gick därifrån riktigt glad i hågen. Har funderat en massa på vad jag vill göra med mitt liv på senaste tid, ansökningsdatum till allting börjar närma sig med stormsteg, och än så länge har jag skrapat ihop en massa spridda yrken och drömmar och blandat det hela med en hög med universitet och högskolor över vårt avlånga land (och andra länder as well). Vi får ser vart det hela bär av, men intressant ska det i alla fall bli.

In other news: Helgen bara flög förbi, och jag är glad som en liten fisk att jag inte har föreläsning mer än två gånger under veckan som kommer. Dock ska resumén skrivas och boken läsas. Men det ska jag nog fixa. Nu ska jag fortsätta titta på House och må bra. Härligt att ha en söndag utan söndagsångest. Inte illa pinkat alls.

1 kommentar:

  1. jag är inget stort melodifestival-fan men det vore hemskt intressant att vara där och se hur allt går till när de spelar in till tv!

    SvaraRadera