2008-11-04

38 fan ta den som bara skulle drömma om att käfta emot just nu

Ibland blir jag för arg för mitt eget bästa, men jag ventilerar mig så sällan numera så ärligt talat struntar jag just nu i vilket. Jag är så jävla förbannad på alla som säger en sak och menar en annan, alla som får det de vill och alla som trampar rakt över en för att få det de vill. Jag är så arg på människor som bara pratar om sig själv endast i syfte att göra en avundsjuk och rikta ännu mera uppmärksamhet på sig själva, jag mår bra jag mår dåligt den och den gjorde det oops vet du inte vem det är hehehehehehehe synd för dig ORKA. Jag är jävligt arg för att ingenting går som jag vill, att tiden rinner alldeles för långsamt och alldeles för fort, att jag aldrig kan nöja mig med det jag har, att jag är ensam och att jag är ensam om det också. Jag älskar detta stället för det har gett mig det det har och jag hatar det för jag inte fått hälften av allt jag drömde och fantiserade om. Ny person, my ass. Det blev bara samma gamla med lite självständighet och lite självförtroende. Men vad fan hjälper det när tydligen ingenting är som det ska vara.

Jag är trött, jag är ledsen och jag är förbannad och nu ska jag sova.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar