2008-11-12

29 Want to leave, leaving, left

Eftersom klockan är över midnatt är det officiellt 29 dagar kvar tills vi åker hem. Paris var underbart och jag började sakna allt innan vi ens åkt därifrån. Om tre veckor befinner jag mig i Barcelona, om fem veckor befinner jag mig i Malmö. Vi pratade en massa om städer som boxar och vilka som var som små boxar och vilka som man trodde var det men inte alls var det och vad man saknade och inte saknade och vi kom båda fram till att vi inte ville åka ner till Montpellier igen, vi ville åka till Malmö. Jag är klar med den här staden nu, det kände jag när vi åkte härifrån. De sista veckorna blir nog bra de också, men jag är redo att ta mig härifrån nu.

Allt om Paris kommer, men först ska jag sova. Är jättetrött och imorgon har jag en ny kurs med en ny lärare, som började igår. Nivå B2. JAG ÄR RÄDD!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar