2008-11-05

37 Regnet det bara öser ner

Först tänkte jag skriva någonting om regnet, eftersom det regnar mer eller mindre oupphörligt numera. Jag tänkte även passa på att inflika att jag klagade på min bror när han flyttade till Dublin, eftersom jag "inte kunde förstå hur man kunde välja att bo i ett land där det regnade så mycket när man istället kunde flytta söderut och få sol och fint året runt". Tji fick jag, kan man ju säga. Som Elin sa, de där 65 regniga dagarna per år infaller nog under hösten.

I alla fall så blev texten uppstyltad och fel, så jag struntade i det. Istället så får detta bli en skiljevägg från mina lite mindre bra dagar nedan, jag har återfått min mentala stabilitet (PMS, någon?) och nu ska jag koncentrera mig på att göra det bästa av så mycket som möjligt.

Jag kanske till och med (flämt!) lägger in lite bilder innan jag går och lägger mig, vilket jag tänkte göra snart. Trots att jag är pigg. Som vanligt. Kvällsmänniska på gott och ont, kan man väl säga. Jag får fundera medan jag borstar tänderna. Puss på er.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar