2008-07-09

Beroende

Säsong 2, avsnitt 18. Det betyder att nästa avsnitt jag tittar på är säsong 3, avsnitt 1. Jag har hånskrattat i hemlighet åt alla som är besatta av denna serie, men nu förstår jag vad alla pratar om. Jag ska köpa boxen i eftermiddag, eftersom det är för jobbigt att titta på alla avsnitten över internet. surfthechannel.com i all ära, men nu vill jag se det på riktigt. Vi gick på bio i måndags också, jag och ärtorna, och såg filmen. Vår absoluta höjdpunkt var när uttrycket "sex on a stick" sades, on a stick är vår grej liksom. Svårt att gissa, jag älskade filmen och alla kläder och frisyrer och smink och hej och hå, nu ska jag försöka låta bli att vara satc4eveeeerfan_89 och sluta prata om min nya besatthet. Höhö.

Istället kan vi berätta att the tanzen-fest med Plin på KB var en enda salig röra av ragg och borttappningar (blev uppraggad tre gånger och tappade bort Elin med den gyllene väskan, aka flickan med ALLA grejerna. Det tog alldeles för lång tid att hitta henne, och då snackar jag inte att hon var på dansgolvet en kvart medan jag stod i baren. åh nej, jag finkammade stället typ sju gånger. Överdriver icke!). Plin dansar fortfarande (HAHA), medan jag, jag nöjer med mig sex and the city.

För övrigt har jag fortfarande inte städat. Tänkte bjuda på bilder från semestern också, men jag orkar inte riktigt ta tag i det heller. Men mitt rum. Hm, eh, där borde fixas lite ja...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar