2008-03-06

Lite slöseri

I morse kände jag verkligen inte för att gå på eftermiddagslektionen (14.30-16.30, wihoo), även om förmiddagslektionerna försvann för min del för ett optikerbesök (jag har haft så mycket problem med min syn med start i somras att det numera klassas som ett mycket giltigt skäl att vara frånvarande). Min hals gör ont, mitt rum är så äckligt smutsigt. Jag måste byta linstyp IGEN, jag har beställt glasögon (marhhhghhdhehehehe, micket micket fina), fikat med mamma och köpt ett ljus. Och lite böcker.

När jag åkte hem för att hämta min väska och ta bussen till skolan och lektionen hade jag ställt in mig på att stå ut, jag hade verkligen det. Mitt omedvetna var på min sida idag, för jag drack en cafe latte utan att ta tablett (hej, jag är laktosintolerant och icke-kaffedrickare egentligen).

Så ni kan ju räkna ut varför jag är hemma. HAHAHA.



(Fast jag har rätt dåligt samvete i alla fall för min mage har lugnat sig lite. Så jag ska nog städa. Eller så gör jag inte det.)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar