2008-03-18

Effin' great.

Idag har jag inte gått utanför dörren förutom de trettio sekunderna jag hämtade posten (två tjocka buntar reklam och två räkningar, ingenting till mig vilket gjorde det hela totalt onödigt). Vinterns första snö för min del, och nu under kvällen har det lagt sig och TVn slutade att fungera. Jag är på ett fullständigt vidrigt humör och har varit det en större del av dagen. Grejen är att jag vet precis varför jag är det också, jag vill bara inte göra någonting åt det. Jag vill stänga av datorn och mobilen, gör mig onåbar lite grann och bara försvinna ett tag. Det är oerhört frustrerande att inte veta vad man känner, eller eller snarare veta vad man känner men inte ha guts att göra någonting åt situationen.

Jag gillar inte dig. Jag tror inte det. Inte på detta sätt, inte nu. Och jag vet inte om jag gör det senare heller. Fan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar