2008-03-20

Clean as a whistle

Säsongen av Vänner jag tittade på tog slut, och kvar satt jag, alldeles snopen mitt bland skräpet. Tyvärr hade jag inte mer för tillfället, så då var mina undanflykter där med slut (när man inte lämnat hemmet sedan söndagnatt är man för övrigt en lat liten skit) och dammsugaren plockades fram. Här är rent nu, och det är rätt trevligt. Mina närmaste kumpaner kom förbi också och tvingade med mig till Konsum för köp av nödproviant (godis) till vår fina filmstund. Så nu har jag blivit vädrad också.

Något annat som också är rätt trevligt är att jag åker till Köpenhamn imorgon med familjen. Vi ska stanna där i två nätter, och även om vi är Malmöiter allihop så ska det bli rätt trevligt att komma bort lite. Fast det känns av någon anledning lite som att åka till Lund, jag vet inte vart jag fått det ifrån egentligen. Nåväl, jag har blivit lovad shopping och konstmuseum så nu är jag så lycklig så.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar