2008-03-17

Honey, I'm home

Efter en helg i mellansverige med alldeles för lite sömn och (för vissa pussungar) för mycket alkohol var det extremt skönt att komma hem och lägga sig i sin säng. Jag somnade så fort jag nuddade kudden, och vaknade med ett ryck 10 timmar senare. Vi hade dock väldigt roligt, och som vanligt är jag så tacksam över att jag har de vänner jag har (Spanien kommer att bli effin' great med er, ärtor). Trots att vi på grund av slarviga huvuden missade vi bussen hem och fick köpa sista minuten-biljetter till tåg istället. Tacka vet jag mamma som räddar situationen. Dig älskar jag också hemskt mycket.

För övrigt har jag inte alls fått rätsida på mitt huvud när det gäller någonting, men just nu är jag alldeles för disträ med vissa yrsel-tendenser för att ens bry mig om detta. Det får lösa sig någon annan dag.

Idag är min plan att göra ingenting, och det ska jag fanimig njuta av.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar