2009-01-21

Omställningsperiod 2.0

Nej, nu vet jag varken ut eller in när det gäller någonting. Det enda jag vet är att när jag vaknar om morgnarna så vill jag så gärna ligga kvar, jag är så arg och så bitter och jag orkar inte. Jag vill att allting ska vara som förr, men jag vill ha förändring. Jag vill ha vant mig vid förändringen och jag vill få rätt på min hjärna och mitt hjärta, jag vill att kroppen och orken ska samarbeta så det inte känns som ett maratonlopp ligger framför en varenda gång jag lämnar huset. Jag vill att jag ska känna mig trygg i att för en gångs skull inte ta myrsteg för att jag inte ska balla ur och gå åter i ide.
Det där med Blue Monday stämde så bra, jag undrar om det lämnar avtryck på hela veckan. Känns sannerligen så. Imorgon är min första riktiga föreläsning. Jag är nog lite nervös.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar