2009-01-03

För stunden

Hela den här grejen med nytt år, nya möjligheter tänker jag inte köra på just nu. Jag håller mig till att nyår inte alls var som jag tänkt mig (det sällan är) men det var så jävla roligt. Det är familjetime 2.0 som gäller dessa dagar, eftersom min storebror alldeles för snart åker tillbaka till Irland och sitt jobb (snörvel). Jag uppskattar bara min familj så himla mycket just nu, jag vet inte var denna harmoni kom ifrån men roligt har vi. Idag bowlade vi, och vi har spenderat flera kvällar med att titta på hemvideos och hyrfilmer tillsammans. Vi besökte en liten italiensk restaurang och stinker nu vitlök hela bunten (jag mest av allihopa eftersom vitlök var en av huvudingredienserna till min pasta), imorgon ska vi på släktmiddag och jag ska få träffa kusiner och andra trevliga människor som jag a) antingen inte träffat sedan min student eller b) förra hösten. Må vara lite geeky, men jag råkar gilla min släkt och ser fram emot detta jättemycket.

Överlag alltså, Camilla är väldigt harmonisk för tillfället. And that, ladies and jellyspoons, we like.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar