2008-06-02

W elsewhere

Jag råkade precis dammsuga upp min W-tangent på min laptop. Skulle vara effektiv och dammsuga skrivbordet och dra lite snabbt över datorn för att få bort det värsta dammet. Slurp, och den var tangenten borta. Allt fungerar som det ska och så, ingen skada skedd på det viset. Men kom igen. VA FAN! Vi har centraldammsugare och pappa har inte tömt den på typ ett halvår. Tur i oturen för mig är att min storebror råkade dammsuga upp sin metallgrej till framtänderna för ett tag sen, så den måste ändå rotas igenom. Och då kan de ju passa på att hitta min tangent när de ändå håller på. Slå slipper jag, menar jag. Höhö. Evil bastard.

För övrigt så städar jag väldigt intensivt, här är riktigt varmt och jag svettas. Det är inte vackert, I tell you. Ska fixa naglar/fötter/händer/hår/face/etc så fort jag är klar. Jag som trodde jag skulle chilla ikväll. Jovissttjena.

Puss på er i alla fall, för imorgon tar jag studenten. Whoop whoop!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar