2008-06-13

Friday 13th

Haha, random snubbe i kassan på Preem stötte på mig när jag skulle skicka tillbaka ett H&M-paket och hämta ett annat. Han ville ha mitt telefonnummer, jag skrattade och log, skrev under på kvittot (alltså namnteckning då, inte telefonnummer OBSOBSOBS!) och skuttade därifrån.

Tilläggas bör att jag hade på mig short, bajsfärgad (den är verkligen det) gigantisk hoodie (upptäckte precis fläckar för övrigt), otvättat hår i fultofs och osminkad. Whoop, värsta killmagneten att se för jävlig ut, tydligen. FNISS. Nu ska jag titta på vänner eller sex and the city, tycka synd om mig själv för att uppkörningen är så nära att det är äckligt nu och det enda jag kan göra är att köra sämre och sämre för varje dag som går.

Plus att min storebror flyttar till Irland imorgon bitti. Snörvel.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar