2008-06-17

Dagen hittills

Negativt:

  • Klarade inte uppkörningen. Grät i 1, 5 h.
  • Lagade ett hål i min visdomstand utan bedövning eftersom "det var så litet att man inte behövde bedövning". Detta gjorde miiicket ont.

Positivt:

  • Fick stipendiepengarna från skolan förra veckan, "Flit och framgång" hette det (4 VG och resten MVG, jävlar vad jag slet). 4000 kr ner i fickan, visade det sig vara. HELLO ETT NYTT OBJEKTIV TILL TIMON! <3
  • Har en ny, fin mobil som inte hänger sig var femte sekund och omedvetet screenar samtal och bär sig åt. I lovesss it.
  • Åker till Spanien med ärtorna på torsdag. WHOHO!
  • Tar nya tag med körkortet när jag kommer hem igen.

De positiva slår lätt de negativa, så nu ska jag rycka upp mig och fortsätta packa. Shit happens och nu går jag vidare. Har även pratat med min storebror som mår bra, och mamma grät bara två gånger på söndagen (frukost och middag), och nu har saknaden övergått till mindre saknad och mer lycka över att han mår så bra där han är.


2 kommentarer:

  1. du tar lätt körkortet en annan gång! det var precis att jag klarade det alltså.
    synd att du inte kan komma på fredag :( men vi får ses när du kommer hem! puss

    SvaraRadera
  2. Vad roligt med stipendiet.Och allt det andra. Bra att du kan se det positiva liksom :)

    SvaraRadera