2008-06-27

Inget bajs, Sherlock

För det mesta när jag kommer hem från semester vill jag bara riva ut mitt hjärta alternativt spola tillbaka tiden och uppleva allting en gång till och göra saker antingen precis likadant men oftast totalt annorlunda. Jag tänker många om och men, och just nu hatar jag att jag är hemma och sjuk (hela kroppen gör ont) istället för som för en vecka sedan, med alkohol i magen och glada miner och dans i benen. Jag hade velat göra om allting igen på studs, pausa varannan sekund och bara begrunda hur bra vi allihop hade det precis just då.

Jag hoppas att detta bara är början på oss, sötaste ärtor. Jag vet i alla fall att detta är en mycket omtumlande början på mig. Nu ska jag ta lite värktabletter och sluta må illa. Det gör seriöst ont att dricka vatten. För kallt.

1 kommentar:

  1. åh lille vän, du får se tillbaka på det som något fint man kan plocka fram när man behöver det :) det kanske låter konstigt men hade allt varit underbart hela tiden hade man ju ine kunnat avgöra vad som var underbart, eller hur? Spara det på en fin plats så att du inte glömmer vad du har lagt det :)

    SvaraRadera