2007-12-13

Hesa röster gör ingen nytta

Som vanligt är jag alltså lite senare än alla andra, men nu har jag till sist också åkt på förkylning och halsont. Jag är trött och mår lite illa. Har fortfarande pyjamas på mig, jag borde duscha och ta en värktablett så jag kan åka till körteorilektionen klockan 18.15. Men OOOORKAAAAAAA.

Baaah, jag är så trött på allting idag.



Fast, å andra sidan ska jag få sällskap (förutom högarna med snorpapper), två kära bästa kompisar kommer hit och det blir Lucia Movie Night á la mitt vardagsrum eftersom vi var för sent ute att skaffa biljetter på SF. Nåväl, sånt händer. De ska titta på film, jag ska käka lite godis, dricka mängder med te samtidigt som jag låtsas att kolla men egentligen sover.

Jag har också kollat en massa på skolor och universitet, och det verkar just nu som det lutar åt att plugga ett år i England, antagligen London, på EFs språkskola. Där får jag läsa både engelska och saker med fotografi och reklam och media och iih. När man tänker på sådant kan man ju bli ganska glad.


Det får jag nog göra nu. När min hals kräver varmt honungsvatten och resten av kroppen bara hatar mig i allmänhet. Jag har ont i lilltån. Varför har jag ont i lilltån?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar