2009-11-23

Måndag



Jag har precis läst klart essäkompendiet som stod på litteraturlistan till föreläsningen på onsdag. 32 A4-blad, fram- och baksida. Framförhållnings-high five! Jag jobbar på det här med att förbättra saker som man inte är så nöjd med, och att göra saker i god tid har ALLTID varit någonting jag varit smärtsamt dålig på. Ständigt försenad och allmänt rörig. Det blir bättre och bättre hela tiden, jag kommer mer och mer sällan för sent till saker och ting, mitt rum är äntligen i ordning -

allt är förhållandevis bra, faktiskt. Sen kan det förstås vara så att jag efter en vecka med vidrig PMS är lite överdrivet positiv, det pissregnar trots allt ute, men så länge det varar är jag glad. Min positivitet då, inte regnet. I alla fall så får ni ursäkta mina något krystade leenden på Photo Booth-bilderna, jag skulle illustrera min oerhörda glädje över att äntligen vara klar med det där förbannade häftet, men det gick uppenbarligen inget vidare. Jag skulle visa min fina luggklämma också, det gick nog heller inte något vidare. Aja, glad är jag i alla fall. Fast jag är inte så glad över att jag har börjat knuffa bort min kudde och därför vaknar med en stel nacke och tillhörande huvudvärk. Det är inte lika roligt som ett utläst kompendium. Men ändå. Gladigladiglad!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar