2009-11-15

Lördagsfilm nr 2

Då går vi raskt över till film nummer två för kvällen som fått underhålla mig ett par timmar och jag är helt såld. Totalförälskad i 500 days of summer, jag vill aldrig att den ska lämna mig. Är helt övertygad om att det är en film jag kommer att se om och om igen. Vill nu ha en lägenhet med en svarta tavlan-vägg, pannlugg trots att jag har alldeles för bångstyrigt hår för att kunna ha en snygg sådan, eh, ja, jag ska nog sluta nu. Haha. Men se den också. Jättebra.

Summer: I woke up one morning and I just knew.
Tom: Knew what?
Summer: What I was never sure of with you.

Tom: Darling...
[Summer looks up at him]
Tom: I don't know how to tell you this, but...there's a Chinese family in our bathroom.

Tom: She took a giant shit on my face. Literally.
Alison: Literally?
Tom: Well, no, not literally. That's disgusting, what's wrong with you?

Narrator: Most days of the year are unremarkable. They begin, and they end, with no lasting memories made in between. Most days have no impact on the course of a life. May 23rd was a Wednesday.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar