2009-04-03

Anledning till frånvaron

Jag blev väldigt sjuk i måndags, inlagd i onsdags och utskriven i morse. Dropp, antibiotika, smärtstillande och nålar hit och dit och vätskelistor och fan och hans moster. Men jag är hemma nu, med en hel hög med tabletter som ska knapras på. Mina smaklökar är lite på sniskan som min mor säger, men jag återhämtar mig och är så tacksam över att jag inte kräks och har feber och sådär länge.

Beroende på vad det är jag åkt på (någon slags bakteriell infektion och eventuellt körtelfeber som ligger och gottar sig bakom) så kommer det ta ett tag innan jag är på benen igen. Oavsett vilket så kunde jag inte bry mig mindre om skolan eller någonting annat just nu, jag är bara så glad över att vara hemma och äntligen på bättringsvägen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar