2010-01-29

29 januari 2010


Jag är mer än redo för lite helg. För mycket helg för den delen med, men jag nöjer mig med lite. Man ska inte vara girig. Istället sitter jag och gäspar eftersom vi lider av I-landsproblemet "äckligt kaffe på jobbet" och min mage anser att jag har fått tillräckligt av detta rävgift. Teet piggar helt enkelt inte upp lika mycket, säga vad man vill om den saken.

Man kan ju alltid titta på min otroligt sömniga Photo booth-bild. Killarna här frågade varför jag hade en massa snöre på huvudet i morse. Det är inte helt lätt att vara modeintresserad tjej på det här företaget. Det är alltså ett diadem med en stor rosett på, om det inte syns att det inte är "en massa snöre".

Nu är min lilla paus slut, för skrivaren har spottat ur sig alla papper jag ska stoppa i kuvert och pärmar. Det var kul så länge det varade, now back to work!


(MEN SÅ SNART SÅ SNART ÄR DET MINSANN HEEEELG! FREDAGSMYYYYYYYS!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar